"Spacerek z Orkiestrą" 8.01.2011r.

"Spacerek z Orkiestrą" 8.01.2011r.

Sztab „Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” Gminy Warta Bolesławiecka wraz z Gminnym Centrum Kultury zaprasza wszystkich na bieg przełajowy „Spacerek z Orkiestrą” (prolog do Biegowego Grand Prix Lubina).

KOMUNIKAT TECHNICZNY

CEL IMPREZY

1. Zbiórka pieniędzy na cel zgodny z priorytetami WOŚP

NA ZAKUP SPRZĘTU DLA DZIECI

Z CHOROBAMI UROLOGICZNYMI I NEFROLOGICZNYMI

2. Promocja aktywności fizycznej- upowszechnianie biegania jako najprostszej formy ruchu

UWAGA. „Spacerek z Orkiestrą” stanowi I etap Biegowego Grand Prix Lubina.  Informacje na stronie internetowej www.delegatura.lubin.pl lub bezpośrednio u  kierownika imprezy Pana Marka Dłubały tel. 664347305, zgłoszenia także w formie
elektronicznej na adres: imprezy@osirlubin.pl oraz marekdlubala@wp.pl

Patron medialny:

 

 


I. TERMIN I MIEJSCE

1.Start 8.01.2010 (sobota)              o godz.11.00 (szkoły podstawowe)

godz.11.30 (gimnazja i OPEN)

2.Biuro zawodów – ŚWIETLICA OŚ II w Iwinach

czynne od godz. 9.00 do 14.00

3. Start i meta –boisko GKS IWINY

 

II. DYSTANS ; TRASA ; KATEGORIE

1. KATEGORIA DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW –SZKOŁY PODSTAWOWE - 0,86 km

2. KATEGORIA DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW – GIMNAZJA ur.1995 i mł. 3 km

3. KATEGORIA OPEN KOBIET I MĘŻCZYZN 6 km

4.KATEGORIA WETERANÓW 40 lat i więcej (rok ur. 1970) 6 km

Uwaga ! Do Biegowego Grand Prix Lubina punkty zostaną naliczone wg regulaminu tamtej imprezy.

III. CHARAKTERYSTYKA TRASY

1.Trasa podstawówek- dwie pętle 430 m. drogami wokół boiska GKS Iwiny

2.Trasa gimnazjalna-to skrócona wersja trasy OPEN

3.Trasa OPEN- początek trasy prowadzi wzdłuż boiska piłkarskiego , a następnie wchodzi do
lasu ścieżką o stromym podbiegu (ok. 300 m). Następnie trasa (w 80 %) prowadzi leśną drogą
o nawierzchni szutrowej o niewielkich przewyższeniach. Końcówka tym samym odcinkiem
co początek, czyli zbieg ścieżką i bieg wzdłuż boiska.

Trasa oznakowana - czerwone strzałki specjalnych stojakach ( w razie pokrywy śnieżnej,
także na śniegu). Co kilometr znaczniki. Na 1,5 km stojak z czerwoną kartą i strzałką –
miejsce nawrotu dla gimnazjów. Na 3 km identyczny stojak – miejsce nawrotu na trasie
OPEN. Na trasie znajdować się będą sędziowie ( młodzież gimnazjalna – ubrani w czerwone
kamizelki)

IV. WPISOWE I ZAPISY ( Bezpośrednio przed startem w biurze zawodów )

Kategorie szkolne 5 zł.

Bieg na trasie OPEN 10 zł.

Podane wpisowe jest kwotą minimalną , jeżeli ktoś chce hojniej wesprzeć konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będziemy bardzo wdzięczni.


CAŁOŚĆ WPISOWEGO WĘDRUJE BEZPOSREDNIO DO SKARBONKI WIELKIEJ  ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY I PRZEZNACZONA JEST NA ZAKUP  SPRZĘTU DLA DZIECI Z CHOROBAMI UROLOGICZNYMI I NEFROLOGICZNYM

IV. ŚWIADCZENIA

1. Mapka trasy

2.Goraca herbata po biegu

3.Pyszna grochówka

4.Opieka medyczna - pierwsza pomoc

VI. NAGRODY

1.Dyplomy za miejsca I- VI w poszczególnych kategoriach

2.Dożywotnia wdzięczność wyleczonych dzieciaków

VII. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Uczestnicy startują na swoją odpowiedzialność

2. Ubezpieczają się we własnym zakresie

3. Podpisanie stosownego oświadczenia.

4. Osoby niepełnoletnie mogą wystartować jedynie za pisemna zgodą rodziców

Wszyscy zobowiązani są do startu z numerami startowymi na klatce piersiowej przypiętymi w
sposób umożliwiający odczytanie numeru. W przeciwnym wypadku zawodnik nie będzie
klasyfikowany.

W razie sytuacji spornych decydujące rozstrzygnięcie należy do sędziego głównego.

VIII. LIMIT CZASOWY TRASY

60 MINUT- po tym okresie zostaje zamknięty pomiar czasu.

IX. ZAKOŃCZENIE

Ceremonia wręczenia dyplomów ok. godz.13.00

Centrum Zawodów czynne do godz.14.00

 

 


UWAGA !!!

1.W razie zaistnienia sytuacji niebezpiecznych należy niezwłocznie  poinformować kierownika zawodów osobiście lub telefonicznie

DARIUSZ PACHNIK TEL.505600638

2. W razie zejścia z trasy uczestnik biegu zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie sędziego głównego lub sędziów mety

 

X. OŚWIADCZENIA

a) Dla pełnoletnich uczestników


OŚWIADCZENIE

Oświadczam , że stan mojego zdrowia jest mi znany i pozwala na  udział w biegu przełajowym „SPACEREK Z ORKIESTRĄ” w dniu 8.01.2011 r. Jednocześnie oświadczam, że w razie zaistniałych urazów lub  schorzeń powstałych w trakcie lub w wyniku biegu nie będę rościł żadnych  roszczeń w stosunku do organizatora.

 

…………………………………                                                                    ………………………………………….

podpis czytelny uczestnika biegu          numer startowy uczestnika biegu(wypełnia organizator)

 

a) Dla niepełnoletnich uczestników


OŚWIADCZENIE

Oświadczam , że stan zdrowia mojego dziecka jest mi znany i  kwalifikuje go do udziału w biegu przełajowym „SPACEREK Z  ORKIESTRĄ” w dniu 8.01.2011 r. Jednocześnie pozwalam mojej córce/mojemu synowi ………………………………………………………….............................
i oświadczam, że w razie zaistniałych urazów lub schorzeń powstałych w trakcie lub w wyniku biegu nie będę rościł żadnych roszczeń w stosunku do organizatora.

 

…………………………………….....                                                                          ……..…………………………….

podpis czytelny rodzica (opiekuna prawnego)            numer startowy uczestnika biegu(wypełnia

                                                                                                                                                                                        organizator)

Załączniki:

21-12-2010

Powrót

Urząd Gminy Warta Bolesławiecka
Warta Bolesławiecka 40c
59-720 Warta Bolesławiecka
tel. 75 738 95 92, 75 738 95 97
e-mail (sekretariat): urzad@wartabol.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek od 7.30 do 15.30
wtorek od 7.30 do 16.00
środa od 7.30 do 15.30
czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od 7.30 do 15.00



Iwiny | Jurków | Lubków | Raciborowice Dolne | Raciborowice Górne | Szczytnica | Tomaszów Bolesławiecki | Warta Bolesławiecka | Wartowice | Wilczy las
Deklaracja dostępności

Copyright © 2009 Urząd Gminy Warta Bolesławiecja, Aplikacje internetowe ESC SA
array(4) { ["option"]=> string(2) "16" ["action"]=> string(9) "news_show" ["news_id"]=> string(3) "253" ["menu_id"]=> string(1) "0" }