Konkurs na logo MARKI IZERSKIEJ

Konkurs na logo MARKI IZERSKIEJ

Przedmiotem konkursu jest opracowanie elementu identyfikacji wizualnej produktu lokalnego charakteryzującego mieszkańców, teren Pogórza Izerskiego, Stowarzyszenie Lokalną Grupę Działania- Partnerstwo Izerskie. Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie takiego znaku graficznego (logo), które stanie się wizytówką produktu lokalnego.

REGULAMIN KONKURSU NA LOGO MARKI IZERSKIEJ

I. ORGANIZATOR

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania- Partnerstwo Izerskie
Ubocze 300, 59-620 Gryfów Śląski
www.lgdpartnerstwoizesrkie.pl, e-mail: biuro@lgdpartnerstwoizerskie.pl
tel. 757813163, 603 087 205
Do Stowarzyszenia należą Gminy: Gryfów Śląski, Mirsk, Wleń, Lwówek Śląski, Lubomierz, Lubań, Olszyna, Siekierczyn, Platerówka, Sulików, Leśna, Świeradów-Zdrój, Zgorzelec, Zawidów, Nowogrodziec, Warta Bolesławiecka, Stara Kamienica.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Konkurs na logo Marki Izerskiej organizowany jest przez Zarząd Stowarzyszenia LGD Partnerstwo Izerskie, zwanego dalej Organizatorem.
2. Przystępując do konkursu uczestnik tym samym akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszym Regulaminie oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883).
3. Definicja Produktu lokalnego – produkty (kulinarne, artystyczne), przedsiębiorcy, aktywni mieszkańcy, restauratorzy, agroturystyki, hotele, zabytki - znajdujące się lub wyprodukowane na obszarze działania Stowarzyszenie LGD Partnerstwo Izerskie

III. PRZEDMIOT I CEL KONKURSU
1. Przedmiotem konkursu jest opracowanie elementu identyfikacji wizualnej produktu lokalnego charakteryzującego mieszkańców, teren Pogórza Izerskiego, Stowarzyszenie Lokalną Grupę Działania- Partnerstwo Izerskie.
2. Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie takiego znaku graficznego (logo), które stanie się wizytówką produktu lokalnego.
3. Organizator konkursu proponuje, aby logo Marki Izerskiej było charakterystyczną i prostą formą promocji celów i działań podejmowanych na rzecz rozwoju regionu przez Stowarzyszenie LGD Partnerstwo Izerskie.
4. Przedmiotem konkursu jest przygotowanie projektu logo, które będzie służyło do certyfikowania produktów, usługodawców wyłonionych drogą konkursową na przedstawicieli Marki Izerskiej.

IV. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Konkurs ma charakter otwarty.
2. Konkurs ma charakter anonimowy.
3. Udział w konkursie jest bezpłatny.
4. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy LGD oraz członkowie Komisji
Konkursowej.
5. Do konkursu mogą przystąpić osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, indywidualnie lub zespołowo, które: zapoznały się z Regulaminem Konkursu, nadesłały prace konkursowe zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym Regulaminie.
6. Logo wyłonione w drodze konkursu staje się własnością Stowarzyszenia, które może je wykorzystywać w dowolny sposób. Zwycięzcy nie przysługuje żadne dalsze wynagrodzenie z tytułu wykorzystania przez Organizatora stworzonego znaku graficznego – logo Stowarzyszenia LGD Partnerstwo Izerskie.

V. FORMA OPRACOWANIA PROJEKTU LOGO
1. Uczestnicy konkursu dostarczają projekt logo w formie kolorowego i czarno –białego wydruku w formacie A4 oraz w wersji elektronicznej zapisanej na płycie CD lub DVD.
2. Jeśli w logo będzie użyta czcionka, należy podać jej nazwę.
3. Do każdego przesłanego projektu logo należy dołączyć krótkie uzasadnienie – do 5 zdań.
4. Projekty powinny przewidywać możliwość wszechstronnego wykorzystania w celach promocyjnych (na drukach firmowych, tablicach, wizytówkach, banerach, reklamach, gadżetach, pucharach, medalach itp.)czyli musi umożliwiać jego skalowanie w dół bez większej straty czytelności.
5. Na konkurs jeden uczestnik może nadesłać max. 3 prace.
6. Praca konkursowa może mieć więcej niż jednego autora. Nagroda przyznawana zespołowi autorów traktowana jest jako jedna.
7. Do projektu należy dołączyć:
- informacje zawierające: imię i nazwisko autora projektu, dokładny adres, telefon kontaktowy, e-mail.

VI. SKŁADANIE PRAC KONKURSOWYCH
1. Prace konkursowe należy składać osobiście w biurze organizatora (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00) lub listownie (decyduje data wpływu) w terminie do 30 listopada 2012r.
2. Prace należy składać w zaklejonej kopercie, na której należy umieścić dopisek: KONKURS NA LOGO MARKI IZERSKIEJ.
3. Prace dostarczone przesyłką pocztową powinny być zapakowane w sposób chroniący je przed uszkodzeniem i nadane zwykłym trybem;
4. Koszty dostarczenia prac do siedziby organizatora ponoszą uczestnicy;
5. Otwarcie złożonych kopert nastąpi w dniu rozstrzygnięcia konkursu.

VII. ROSTRZYGNIĘCIE KONKURSU NA LOGO MARKI IZERSKIEJ
1. W celu oceny złożonych Prac Konkursowych i wyłonienia zwycięzcy Konkursu powołuje się Komisję Konkursową.
2. Komisja Konkursowa dokona ostatecznego wyboru Zwycięzcy Konkursu.
3. Wyniki działań Komisji Konkursowej są ostateczne i nie podlegają procedurze odwoławczej.
4. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na stronie internetowej www.lgdpartnertswoizerskie.pl
5. Zwycięzca Konkursu zostanie powiadomiony telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej.


VIII. KRYTERIA OCENY
1. Prace konkursowe będą oceniane zgodnie z następującymi kryteriami:
a) wartości projektowe
- oddanie charakteru Logo Marki Izerskiej
- oryginalność
b) wartości marketingowe:
- łatwość rozpoznania i zapamiętywania
c) wartości użytkowe:
- niezależność od nośnika oraz środka powielania oraz przekazu
- łatwa skalowalność i czytelność w różnych skalach.

IX. NAGRODA
1. Pierwsze miejsce w konkursie zostanie nagrodzone tabletem multimedialnym, drugie aparatem fotograficznym oraz trzecie iPodem..
2. Nagrody zostaną przekazana Zwycięzcom Konkursu w czasie i miejscu wyznaczonym przez Organizatora.
3. Warunkiem odebrania nagrody jest zawarcie z Organizatorem Umowy o udzielenie wyłącznej licencji do korzystania z utworu będącego przedmiotem Pracy.
4. W przypadku, gdy okaże się, że Zwycięzcą Konkursu jest osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym regulaminie, osoba taka traci prawo do Nagrody, a Komisja Konkursowa wyłoni kolejnego Zwycięzcę Konkursu.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Idea przyznawania nagrody za Logo Marki Izerskiej narodziła się z chęci promowania regionu Pogórza Izerskiego, a tym samym zwiększenia jego atrakcyjności gospodarczej, kulturalnej, naukowej i politycznej w Polsce i Europie.
2. Regulamin konkursu na Logo Marki Izerskiej dostępny jest na stronie internetowej Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – Partnerstwo Izerskie www.lgdpartnerstwoizerskie.pl.
3. Informacje o rozpoczęciu i zakończeniu konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD Partnerstwo Izerskie www.lgdpartnerstwoizerskie.pl.
4. Laureat/laureaci konkursu wyrażają zgodę na podpisanie z organizatorem umowy na nieodpłatne przekazanie organizatorowi majątkowych praw autorskich do nieograniczonego wykorzystywania i powielania dla celów reprezentacyjnych i promocyjnych zwycięskiego projektu loga.
5. W razie zaistnienia takiej potrzeby, laureat/laureaci konkursu wrażają zgodę na wprowadzenie do swoich projektów zasugerowanych przez organizatora drobnych korekt, niewpływających w sposób zasadniczy na zmianę koncepcji artystycznej całości, przed skierowaniem projektu do powielenia.
6. O wynikach konkursu zostanie powiadomiony wyłącznie jego laureat/laureaci, drogą telefoniczną.
7. Złożenie projektu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
8. Organizator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników konkursu zgodnie z przepisami prawa;
9. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania konkursu lub zmiany terminu jego rozstrzygnięcia bez podania przyczyny, o czym uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie oraz poprzez stronę internetową www.lgdpartnerstwoizerskie.pl
10. Organizatorowi przysługuje prawo do ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu.
11. Uczestnicy, których prace nie zostały nagrodzone, będą mieli możliwość ich odebrania w biurze organizatora.
12. W razie jakichkolwiek pytań w sprawie konkursu prosimy o kontakt z organizatorem, e mail: biuro@lgdpartnerstwoizerskie.pl, tel. 75 78 13 163.

 

07-11-2012

Powrót

Urząd Gminy Warta Bolesławiecka
Warta Bolesławiecka 40c
59-720 Warta Bolesławiecka
tel. 75 738 95 92, 75 738 95 97
e-mail (sekretariat): urzad@wartabol.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek od 7.30 do 15.30
wtorek od 7.30 do 16.00
środa od 7.30 do 15.30
czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od 7.30 do 15.00



Iwiny | Jurków | Lubków | Raciborowice Dolne | Raciborowice Górne | Szczytnica | Tomaszów Bolesławiecki | Warta Bolesławiecka | Wartowice | Wilczy las
Deklaracja dostępności

Copyright © 2009 Urząd Gminy Warta Bolesławiecja, Aplikacje internetowe ESC SA
array(4) { ["option"]=> string(2) "16" ["action"]=> string(9) "news_show" ["news_id"]=> string(3) "648" ["menu_id"]=> string(1) "0" }