"Zielona Linia" już działa

"Zielona Linia" już działa

Centrum Informacyjno Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku informuje o nowej usłudze realizowanej na rzecz klientów urzędów Pracy.

Biorąc pod uwagę trudną sytuację na rynku pracy oferujemy pomoc m.in. w postaci zaplecza informacyjnego oraz pomocy w poszukiwaniu ofert pracy, a także przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych.

 

Zielona Linia, to pierwsze w kraju Centrum Kontaktowe dla Klientów urzędów pracy z całej Polski. Założycielem Centrum jest Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie, jednostka Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Zielona Linia umożliwia kontakt Klienta z urzędem za pośrednictwem różnych kanałów dostępowych (telefon, e-mail, formularze internetowe, konta osobiste na portalu) zamiast osobistej wizyty w urzędzie.

Misją Centrum „Zielona Linia” jest stworzenie nowej jakości w relacjach z bezrobotnymi i pracodawcami. Współpracując z pracodawcami „Zielona Linia” pośredniczy w rekrutacji pracowników, natomiast osoby poszukujące pracy i bezrobotni mogą liczyć na szeroką pomoc w zakresie pośrednictwa ofert pracy, szkoleń oraz upowszechniania informacji o usługach rynku pracy. Centrum „Zielona Linia” tworzy nową usługę urzędów pracy, która kreuje zupełnie nową rzeczywistość dla Klientów Służb Zatrudnienia.


Nasi specjaliści telefonicznie oraz e-mailowo (do listopada planujemy uruchomić również czat) odpowiadają na pytania z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz m.in. kodeksu pracy, zakładania działalności gospodarczej. Pomagają wyjaśnić zawiłe sytuacje, informują o dostępnych formach pomocy z urzędu pracy (między innymi tj. stypendium na kontynuowanie nauki, dofinansowanie do studiów podyplomowych, staż), czy możliwości odbycia szkoleń finansowanych zarówno ze środków Funduszu Pracy jak i środków unijnych. Zielona Linia oferuje również pomoc w wyszukiwaniu ofert pracy, a od września br. uruchamia bezpłatną pomoc w przygotowaniu profesjonalnego cv oraz listu motywacyjnego. Usługi naszego Centrum realizowane są przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych, przez co w sposób szczególny mogą zainteresować ludzi korzystających dotąd z bezpośredniej formy kontaktu z urzędem.

 

Działania „Zielonej Linii” aktywnie wspiera Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zachęcając do korzystania z usług Contact Center wszystkie osoby szukające informacji na temat instrumentów i świadczeń urzędów pracy, a także informacji o ofertach pracy, szkoleniach, itp.

 

 

18-09-2012

Powrót

Urząd Gminy Warta Bolesławiecka
Warta Bolesławiecka 40c
59-720 Warta Bolesławiecka
tel. 75 738 95 92, 75 738 95 97
e-mail (sekretariat): urzad@wartabol.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek od 7.30 do 15.30
wtorek od 7.30 do 16.00
środa od 7.30 do 15.30
czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od 7.30 do 15.00



Iwiny | Jurków | Lubków | Raciborowice Dolne | Raciborowice Górne | Szczytnica | Tomaszów Bolesławiecki | Warta Bolesławiecka | Wartowice | Wilczy las
Deklaracja dostępności

Copyright © 2009 Urząd Gminy Warta Bolesławiecja, Aplikacje internetowe ESC SA
array(4) { ["option"]=> string(2) "16" ["action"]=> string(9) "news_show" ["news_id"]=> string(3) "608" ["menu_id"]=> string(1) "0" }