Badanie satysfakcji klientów (interesantów) Urzędu Gminy
Prosimy o wypełnienie ANKIETY.
Usprawnienie funkcjonowania administracji lokalnej
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej
Poddziałanie 5.2.1.Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Sektor administracji publicznej w obecnej dobie musi zmierzyć się z wieloma wyzwaniami i odpowiedzieć na wiele nowych potrzeb i żądań społeczeństwa. Dynamiczny sposób angażowania się obywateli (klientów) w usługi publiczne w celu zmiany ich percepcji , oczekiwań i zaangażowania, stał się powszechną strategią osiągania właściwego poziomu jakości i satysfakcji z usług publicznych. Sektor administracji publicznej znajduje się pod coraz większą presją aby sprostać tym wymaganiom. Dlatego też nasz Urząd Gminy w październiku 2009 roku przystąpił do projektu, którego celem podstawowym poprawa komunikacji wewnętrznej, wdrożenie lub udoskonalenie systemu badania satysfakcji klientów Urzędu oraz usprawnienie ich obsługi.
Jednym z podstawowych narzędzi badania zadowolenia naszych interesantów jest wprowadzenie do obiegu ANKIETY, którą przekazywać będą Państwu nasi pracownicy. Wypełnienie ankiety zajmuje około 5 minut. Bardzo prosimy o poświęcenie na nią tego czasu i wrzucenie jej do urny, która została postawiona przy drzwiach wyjściowych z budynku. Dziękujemy za jej wypełnienie!
Wyniki z zebranych ankiet będą stanowić materiał na podstawie którego zostanie stworzony raport, którego wyniki będą podstawą wytyczenia kierunków zmian w funkcjonowaniu naszego Urzędu.
Małgorzata Kwiatkowska
Sekretarz Gminy
05-02-2010