Praca w Urzędzie Gminy
WÓJT GMINY WARTA BOLESŁAWIECKA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego
I. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
2) wykształcenie wyższe techniczne – kierunek budownictwo, lub wyższe magisterskie,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) nieposzlakowana opinia,
6) staż pracy:
- kierunek budownictwo – minimum 6 miesięcy na stanowiskach zgodnych z posiadanym kierunkiem wykształcenia,
- wyższe magisterskie - minimum 9 miesięcy na stanowiskach urzędniczych w urzędach samorządu terytorialnego.
7) umiejętność praktycznego wykorzystania programu do kosztorysowania NORMA PRO.
2. Wymagania dodatkowe:
- biegła obsługa komputera (Word, Exel ),
- znajomość ustawy: o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, Prawo budowlane i przepisów wykonawczych Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym,
- umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań gminy określonych w ustawie o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej w części dotyczącej zadań obrony cywilnej,
2) nadzór nad zabezpieczeniem mienia Gminy
a) ubezpieczenia mienia ruchomego będącego w użytkowaniu jednostek ochotniczych straży pożarnych Urzędu Gminy,
b) prowadzenie ewidencji określającej wartość początkową mienia ruchomego i nieruchomego Urzędu Gminy jednostek osp,
c) prowadzenie ewidencji zakupu paliwa i wydanych kart pracy pojazdów.
3) realizacja zadań ochrony przeciwpożarowej.
4) nadzór na realizacją wykonywanych inwestycji, których inwestorem jest gmina.
5) Realizacja zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie Gminy.
6) organizacja działań remontowych na obiektach komunalnych gminy w tym:
a) przygotowanie kosztorysów inwestorskich do planowanych remontów i inwestycji gminnych,
b) nadzór nad pracą grup interwencyjnych,
c) Przygotowanie dokumentacji w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych.
III. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) wraz z przebiegiem pracy zawodowej,
2) kserokopia dowodu osobistego,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach lub umiejętnościach,
5) kwestionariusz osoby dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
6) oświadczenie kandydata o niekaralności,
7) oświadczenie o stanie zdrowia
8) referencje z ostatniego miejsca pracy.
IV. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 10 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy Warta Bolesławiecka’’ w terminie do dnia 04 listopada 2011 roku do godz. 14.00 lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Warta Bolesławiecka 40 C, 59-720 Raciborowice Górne.
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu Gminy.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.wartaboleslawiecka.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnienie dokładnego przebiegu kariery zawodowej) należy opatrzyć klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).
WÓJT GMINY
Mirosław Haniszewski
Warta Bolesławiecka 25.10.2011r.
25-10-2011