SZANOWNI MIESZKAŃCY INFORMUJĘ, że od dnia 04 listopada 2020 r. do dnia 04 grudnia 2020 r. bezpośrednie załatwianie spraw w Urzędzie Gminy Warta Bolesławiecka będzie możliwe wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem
W dniu 3 listopada 2020 rok weszła w życie kolejna zmiana rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, która poleca kierownikom urzędów administracji publicznej wykonywanie pracy zdalnej z terminem wyznaczonym do dnia 4 grudnia 2020 roku.
Ze względu na brak możliwości technicznych oraz rodzaj stosowanych aplikacji (programów) komputerowych niezbędnych do wykonywania pracy Wójt Gminy Warta Bolesławiecka nie może skutecznie wykonać zapisów § 24a rozporządzenia zmieniającego z dnia 2 listopada 2020 roku (Dz.U. z 2020, poz. 1931).
W tej sytuacji dokonane zostały zmiany w organizacji pracy Urzędu, które mają wyizolować pracowników, a także niemal całkowicie ograniczą utrzymywany dotąd bezpośredni kontakt z interesantem, ale równocześnie nie wpłyną na jakość załatwiania Państwa spraw.
Począwszy od dnia 4 listopada 2020 r. nie ma możliwości załatwienia sprawy w Urzędzie Gminy Warta Bolesławiecka bez wcześniejszego umówienia się z pracownikiem (wykaz telefonów w kolejnym dokumencie).
W każdej sprawie możecie Państwo wysłać do nas korespondencję w dowolnej, stosowanej dotąd formie, a w sprawach nagłych proszę kontaktować się pod numerami telefonów sekretariatu:
TEL.: 75 7389592; 75 7389597; 75 7389573; FAX 75 7389 523
Wpłat podatków, opłat i innych należności należy dokonywać za pośrednictwem banków lub placówki pocztowej.
Wójt
/-/ Mirosław Haniszewski
INFORMACJE DODATKOWE
a) bezpośrednie numery telefonów do stanowisk merytorycznych w Urzędzie Gminy:
parter
Ewidencja ludności dowody osobiste 756102001
Egzekucja podatków 756102002
USC 756102003
Infrastruktura komunalna - wycinka drzew 757389571
Podatki – naliczanie, zmiany 756102004
I piętro
Sekretariat 756102015
Sekretarz 757389901
Geodezja, rolnictwo, bezdomne zwierzęta 756102007
Ochrona środowiska, cmentarze komunalne 756102009
Planowanie przestrzenne 757389112
Inwestycje komunalne, oświetlenie uliczne 756102010
podatek od środków transportu, egzekucja-odpady 757389410
Zamówienia publiczne, nieruchomości, dzierżawy 757389068
II piętro
Zarządzanie kryzysowe, inwestycje drogowe 756102012
Oświata 756102013
Działalność gospodarcza 757310106
Rada Gminy 757389538
b) epuap: 52om84quuz
c) mail: urzad@wartabol.pl
d) SKRZYNKA POCZTOWA na drzwiach wejścia głównego do budynku Urzędu Gminy – pozwala na umieszczenie w niej korespondencji bez konieczności kontaktu z pracownikiem Urzędu Gminy. Dokumenty umieszczone w skrzynce są wyjmowane co najmniej raz dziennie w godzinach pracy Urzędu, a następnie poddane 24-godzinnej kwarantannie. Po tym okresie trafiają do pracowników, którzy zajmują się Państwa sprawą. Dobrowolne podanie numeru telefonu lub adresu mail ułatwi z Państwem kontakt w celu doprecyzowania treści wniosku lub przekazania informacji o terminie odbioru gotowego dokumentu.
03-11-2020